Menu Sluiten

Blog

Review: Gravitrax the game splitter PRO

Hoe komt je knikker of zelfs 2 verschillende knikkers van de start naar de finish? Een knikkerbaan en een spel in een! GraviTrax the game splitter is een stand alone spel. Het spel draagt de naam GraviTrax, maar is geen uitbreiding op de bestaande GraviTrax starter set. Er zijn 30 toffe challenges die je kan aangaan in dit spel. Dit spel vraagt de nodige creativiteit en oplossend vermogen!

Zoals je gewend bent bij de Gravitrax spellen zijn de knikkerbaan en de verschillende onderdelen van de baan van hoge kwaliteit. Ze zijn mooi ontworpen en van zeer goede kwaliteit. Met dit knikkerbaan-systeem kun je spelenderwijs de zwaartekracht ontdekken.

De spelset set bevat twee splitterblokken die de knikkers in twee aparte banen verdelen, wat tot spannende momenten kan leiden als spelers hun knikkers naar verschillende paden zien racen. Verder bevat de set een aantal stukken rails, verschillende bouwblokken, opdrachtkaarten en 2 knikkers. Op de doos staat aangegeven dat het spel gespeeld kan worden vanaf een jaar of 8.

De opdrachtkaarten zijn duidelijk en visueel. Er zitten 30 verschillende uitdagingen in de doos.  Dit spel doet een beroep op je creativiteit en zal je de nodige uitdagingen geven tijdens het bouwen van de verschillende opdrachten. Het is niet echt een spel om tegen iemand ander te spelen, al zou je hier natuurlijk wel het een en ander op kunnen verzinnen.

Naast de opdrachtkaarten is het natuurlijk ook mogelijk om zelf een knikkerbaan te ontwerpen. Gravitrax the game Splitter is een toffe aanvulling op de Gravitrax knikkerbaan-serie van Ravensburger.

gravitrax the game splitter kopen
  • Bestellen en betalen via bol.com